1 liten dag kvar, igentligen bara några timmar!

Tjoheej, Idag har jag köpt en julklapp till min kära syster. Sen har man väl chillat också nu när det är jullov. Kom ganska nyss hem från pewe. Mår jävligt bra nu, det kändes verkligen som hemma! Ikväll ska jag tillbringa natten i min systers rum, suck. Sen måste jag ju berätta om igår på skolan. Jens Päjjärvi var på skolan som "hemlig" gäst. Alla som inte vet vem Jens Päjjärvi är så var han med i idol när agnes vann (2005?), han kom typ 4:a och är vår musiklärares son, tufft! Jag och Amilia busade lite och ställde oss i en kö med småbarn (verkligen småå) i för att få hans aoutograf, haha. Ha det gött! <3

 


Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0