Partay, fotboll, cooling, bäst osv!

Tjohej, ingen bra uppdatering  igår, nono. Men får väl göra en sammanfattning nu då.

Lördag: Var på stan med min syster kollade på julklappar och ohja, köpte min första, haha. Sen på kvällen for jag, Felle och Jenka på uh och partayade. Det var inte speciellt kul, suck. Det ända roliga var väl när vi hade ett eget dansgolv för oss själva och bara dampa loss, haha! :D Jag sminkade Felle också, kommer inte ihåg om det vart bra, men okej vart det väl, haha! Sen hände väl inte så mycket mer.

  

Today: Idag, vaknade man klockan 8, internmatch. Nyttig och bra frukost, gröööt! Jag gjorde ett mål och det laget jag var med i vann, happyface! När jag kom hem fick jag och syster Louise varsin hamburgare. Och sen har vi klätt klart julgranen också, mysigt värre! Nu sitter jag här och chilllar, är tröött, gäsp. Byebye! <3

 

 

Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0