Horror!

Hejhej, har inte haft tid med att uppdatera om helgen så jag får ta och göra det nu.

Fredag: Vi filmkväll hos Hanna, det var meningen att vi skulle vara vakna hela natten och kolla på skräckfilmer. Det gick sådär kan jag säga, vi vart så trötta så vi gick och la oss vid 3-4 tiden. Vi gjorde också en egen liten skräckfilm medans vi var vakna, haha! =)

Lördag: Jag och Felle var tvungna att åka buss hem från Ersnäs/E4:an. När vi kom in till stan gick vi där ett tag. Var nära att köpa ett par paljettleggins men dom var för långa i benen och mojjs. Sen funderar jag på att köpa en knock-klocka. Men, men sen for vi båda hem, efter det slappade jag bara och åt B&J som jag hade köpt på Hemmakväll när jag lämna tillbaka filmerna.

Nu sitter jag hära och chillar, ska gå och duscha senare och göra mat. Tjossan Hoppsan! <3 



Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0