Är ensam hemma!

Hejhej, sitter här ensam hemma. Scaaaryy säger jag bara! :O Nee, mest skönt faktist. Nu ska jag göra en liten sammanfattning om helgen, lägga ut lite bilder.

Fredag:
Skola, sen stan en snabbis med Jenka, Amilia och Ida. Skulle kolla på lite kläder. När jag hade kollar klart for jag och Jenka hem till mig och åt ch sånt mojjs. Senare for vi till Fellangirl och fixade oss till bvg-discot. När vi hade fixat oss klara gick vi dit och hade det trevligt. Efter discot for vi till Felleangirl och hämta sakerna sen for vi till mig och sov.

   


Lördag (idag):
Idag vaknade jag av att Amilia och Fellangirl kom in i rummet, haha! Vi åt frukost sen for Amilia hem och sen Fellangirl. Jag och min syster gick in till stan för vi skulle köpa födelsedagspresent till våran kusin som fyller 5år. Syster Louise for och kollade på hockey men jag stannde kvar. Felle och sam kom och joina mig, fun. Och jag köpte ett linne från H&M som jag hade spanat in dagen innan och jag tänkte köpa en t-shirt på gina tricot också med orkade inte, hihi. När vi hade varit ett tag var jag tvungen att ta bussen till min moster där vi åt tacos och fikade. Ajuste, vi spelade wii också, haha! Efter det har man stått i garderoben på kh. Det var några roliga amerikanska komiker. Nu sitter jag hemma själv och bara chillar. Tjossan Hoppsan! <3
  



Linnet jag köpte på H&M.


T-shirten jag tänkte köpa. (fast den där var i för stor storlek)


Sandra.

Kommentarer
Postat av: Issa

Linne var ju as snyggt =) Ser inte direkt ut som H&M- style. coolt =)

2009-10-23 @ 16:35:45
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0