Hejsan Jennifers Farmor!

Skola, sista lektionen var idrott på pontus. Vi for in till stan och lämnade cyklarna utanför mama. Sen gick vi och fika på T.A, mums. Efter det tog vi bussen till Jenkas farmor. Hon är super gullig och snäll, kramade mig och Felicia också och mojjs! :) Sen gick vi ut och försökte fota lite och sånt men det gick sådär. Ajja, sen började vi muppa med nå småttingar, haha! :D Förfryste mina fötter av att stå där typ. Så vi chillade med Nemo inne på ica. Ca. halv nio tog jag och Felle bussen in till stan och då hämtade vi cyklarna och cyklade hem. Det har varit en jätte trevlig dag och jag måste säga att denna vecka har gått väldigt fort, vart typ förvånad över att det var fredag imorron! :D Ne nu ska jag gå och sova, tjossan hoppsan! <3

Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare

sluta skriv med :) <3 :D jag stör mig på det!!

2009-10-09 @ 10:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0