Knattedisco och övernattningar!

Fredag: Jävligt chill dag, det ända vi typ gjorde var att fixa galjer till knattediscot och lär oss lite att var DJ. Jag och Fellangirl slutade tidigare för att vi skulle bränna en skiva, men det gick inge bra så vi for tillbaka till skolan. Där hjälpte vi till i garderoben och fixade oss. När vi var färdig fixade gick vi och åt. När vi fick maten skynda vi oss tillbaka för knattediscot hade börjat. Vi satt och åt i garderoben, bara lite pinsamt! :D När vi ätit klart var det bara att party barta hela natten lång, haha! :P När vi städat klart och allt for vi hemm till mig ( Jag, Felle och Jennifer) och hade skojj.

     


Lördag: Vaknade av att några fillurer stog och skrattade åt mig när jag sov, haha. Åt frukost och fixade säg sen var det stan med Felle. Vi gick där att tag sen tog vi bussen till henne så sov jag över där. Vi gjorde smarrig mat och åt lite godis och popcorn. Sen gick vi och la oss. Det var en sammanfattning om knattediscot och övernattningarna, haha. :D
Tjossan Hoppsan! <3


Sandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0