Tudeluuut!

Hejhej, han inte uppdatera nå igår. Men jag var somsagt med Felle, Jenka och Amilia. Vi var i stan ett litet tag med Nemo sen for vi till reneé där dom hade lite myspys skojj, haha. Vi kom dit med en coca-cola och godispåse och vart väldigt populära, haha, undra varför?! Efter ett tag for vi till Felle och chillade, sen somna vi. Jag och Jenka sov liksom över där. Jennifer skulle till stallet så då fick vi stiga upp och joina henne medans hon åt frukost. Jag och felicia var väldigt trötta så vi gick och somna om. När vi vaknade åt vi god frukost. Jag var där ett tag sen for jag hem för vi skulle till farmor och äta food, mums. Nu är jag hemma och sitter och muppar, haha. Ajja, tjossan hoppsan! <3


Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0