All we know

Hejsan Svejsan!


Omg, vart helt happy när Felicia ringde och sa att vi skulle stå i fiket, soft! Så där har det varit vääldiiigt chill och skojj som vanligt då. När jag och Felle slut gick vi och fixxa med filmen, det gick bra tills... det gick bajs! Men det ska vi fixa imorron på morgonen, kommer vara död men det är bara finfint. När har man lagat mumsig middag och der vara BARA JAG som gjorde den, stolt! Fast sen fick man äta själv, mindre kul, Louise skulle på donken och tjocka sig med Ellen, ville inte följaa dom dååe. Imorron är det då föräldrar-redovisning, premiär för fak-ta vatten, omg, spääänd! IIIH, vad roligt pinsamt det kommer bli, jag överlever... förhoppningsvis, hehe. Nu måste jag soova. Sleep good! <3 












Sandra.


Kommentarer
Postat av: emelie

ahahahhaha, sandra vilken jävla bild!! :D

2010-04-17 @ 16:59:51
URL: http://emeliegk.blogg.se/
Postat av: Sandra Landström :)

proofsfotograf u know! ;D haha

2010-04-17 @ 18:25:46
URL: http://sandraienbikupa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0