Felicia bloggar om sandra på på hennes blogg (något trött och virrig) 02:49

hej alla lolbarn som läser sandras blogg (a) hahah (skämt för dom som inte fattade de)
Jag gästbloggar på en viss blogg som DU läser :)
Ehm, jaa asså jag tänkte säga lite saker som är väldigt typiskt sandra :P hahah de lär bli en lång lista hahaha men jag kan ta de bästa :)
Men först en bild eller 2 på min kära sandra (a)






jag = galet ful






älskar bilden !!! OMG ! <3






SANDRA I ETT NÖTSKAL:

1. Ett X antal människor sitter och pratar, sandra är en av dom. Samtalet kan handla om tex. vad man ska göra i helgen, någpn av presonerna föreslår något, ALLA i gruppen ( ink. sandra) tycker de är en bra eller dålig idé.  När helgen kommer och gruppen har gjort en plan för vad som ska hända, tex att man ska och köpa godis och hyra en film. Gruppen står i kassan och ska betala för godiset dom ska köpa, någon i gruppen säger
- jag kan betala så gre ni pengar när vi kommer hem.
alla i gruppen nickar, utom sandra som brister ut:
- VA? men jag har inga pengar? jag visste inte att vi skulle ha pengar ?
- men jaa? vi sa ju de?
- i sånna fall har inte jag hört de?
- joho du satt brevid och du sa ja när vi frågade?
- nä
- jo vi vet de
- men isånnafall så var jag i min egna fantasivärld


2. Alla små som stora ord som sandra säger så gulligt ( som tillsist blir irriterande i längden)
tex:
Asvalt
Minna

3. Som OFTA när man har bestämmt alltså och sandra verkligen vet att det ska händra.. så ja glömmer hon jävla pengarna, eller ba jag har inge pengar eller jag har bara på kortet och man typ jävöa pucko!

4. Sen så en sak som sandra dock har blivigt mycket bättre på, att komma försent asså förra terminen så kom hon försent varje dag och då menar jag 98 % av hela terminen kom hon försent. tillslut så började lärarna inte bry sig, de var som själv klart att sandra inte skulle komma i tid :S
även fast varanan vecka bor hon närmast skolan typ kanske max 100 meter kanske 80? 70? ja men dä i kring.
och ändå klagar hon på att : "ja men alla tror typ att de är så nära men men måste faktiskt gå rakt sen evänga och en gå upp sen svänga sen ner typ och se e typ långt"

men vi älskar henne ändå :)


3 saker att älska sandra för:

1.  Hon är helt galen typ lika galen som mig vi är typ fulla fast vi inte dricker, eller jo vi dricker saft (a)
2. hon har samma storlek som mig på skor och d eär f1 najs! haha xd
3. och hon är så otroligt speciell så man dör typ av garv varje gång man är med henne min lilla ängel <33


jaaao, sen har hon ju lite fin design på sin blogg :)
asså den som gjort den måste vara jävligt bra!
OOOPS DE VAR JU JAG ;) haha

men jaaao :P hahah

nä men alvarligt nu ska man ta och lägga sig i sängen och se tv sen sova :)



LOVE YAH!!! <3333
 sen e hon typ helt underbar :) <3


PEACE!





om nån utom sandra läser hela de här inlägget blir jag väldigt förvånad :P haha
hej då ! :)






////// FELICIAADT.BLOGG.SE!!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0