GULLIGULL!

Heej, ååh vad dålig jag har varit på att uppdatera! :(


I fredags hade jag och Jenka en liten filmkväll, det var juh superkuul! IHIHI! Men jag tror inte jag orkar gå in på några detaljer. Vi var iallafall ensammna i Jennifers mammas boyfriends lägenhet, jag och Jennifer sov där också jävligt chill! När vi had ätit, städat och fixat oss klart gick vi till Felicia och såg på film, hihi treeevligt. kvällen sov Jennifer hos moi det var ju så gulligt när hon halvsov på golvet med Zorro.  Idag skulle jag ju spela match men det vart ju som det vart, svårt att förklara. Annars chill, ska kolla på film nu. Godnatt! <3

Rörd av Felicias fina gästbloggning om ingen mindre en mig, haha! :') Gulligt! <3







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0