awesomw wit a awesome day!

Heey, faktis ganska så heelt awesome dag, wiioh!

Chill dag på skoolan typ, det mesta vi gjorde var utvärdering på A&S arbete och de. Sen ljusgårdsmöte också. Peter (vår rektor) tyckte jag var cool, han sa det i micken också och jag typ YEAH! haha, passar på och skryter lite nu då när jag är så cool. Var jävligt uttråkad en stund där på eftermiddan, det var helt hemskt! Sen for jag till stan och hängde där med Fellangiirl, Amilia och Sofia, vi had det förjävligt skojj måste jag säga! Typ lite dampish sådära, haha. Sen har man varit på "kalas", min faster fyller ju åår, GRATTIS! Hade iallafall jätte trevligt, riktigt skojj! Nu sitter jag här och chillar, kan ju säga att det är jävligt sooft! Sen blire soova såå.. Godnatt på eer cutiepiies! <3 

Bilder från dagen..

Senaste modet skulle jag vilja säga.


Jag kan faktist också vara snygg! ;O







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0