PEASE DUDE!

Hejj, hyffsat dålig uppdatering alltså.

Har typ varit lite bizzy, var hos Amilia på lördan for tid vid 3 tiden med fellangirl. Så jag, Felicia, Jennifer och Sofia har sovit där. Vi lagade mat, for och köpte Burn så vi skulle bli hyperjävlacpstörda, på den cykelturen vart vi typ förföljda av ganstahpojkar i en bil allt det pågrund av en liten vinkning, haha. Vi hade jävligt skoj större av delen vi var där. På lördagen så for första sofia hem sen Jennifer. Då spelade jag, Felle och Amilia sppel typ WII och BUZZ, hehehe! Awesome dude!




Idag ar de ju skolaa då, ganska chill. Jobbade på bra på matten, kan ha varit för att jag och lyssnaden på musik. Dagen har väl variit ganska chill. Vart "påhoppad" typ två gånger i korridoren när jag satt och lyssna på musik och pluggade som en galning på engelskan i korridoren, haha. Vart typ liiite rädd. Hade ju engelskaprov sista lektionen, det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå, vilket är bra... tror jag, haha. Träning ikväll, värsta happyface över det, wiioh! See yah Everyboody! <3










Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0