ÖVernattning på skolan, WIIH!

Heej, han inte blogga nå igår för kom inte hem förän vid 11 tiden och då var det dags att soova.


Skolan var väl ganska chill igår ändåå. Lite små skojj på musiken, sångaren i Skaburbian Collective Kristofer var våran musiklärare/vikarie, hur coolt var inte det? Var på stan också igår och kollade på kläder man kan ha på skolavslutningen och underkläder. Fick iallafall en idé vad jag skulle kunna tänka mig att ha, hihi, fast det är hemligt! Sen åt jag på max, Felicia var snäll som joina yeehyeeh. När man hade käkat klart skulle man ju jobba i garderoben på kh, det var nå big comedy denna gång, skojskoj var det (var in och kollade), heheheh. Roliga gubbor och gummor, ohyees!!

Idag var det j också skola då, hehe. Vet inte om det hända nå sådär jätte intressant eller joo.. Jag och Felicia gömde oss bakom ett bollplankt ute på skolgården för Amilia och Emelie, haha. Vi var ute och skrev dikter på svenska lektionen  och dom var jobbiga så då gömde vi oss för dom, sen skrev vi en dikt om det också, hahah, asgarv! Den var typ heelt awesome! Var på stan en jätte snabbis sen vart det hem och äta maat. Ikväll blir det först träning sen övernattning på skolan, omg, det kommer bli heelt amaziing!!! Får se om det blir nått mer inlägg under kvällen men lär ju sitta framför nån mac-data eller nå vi ser ju, you know, heheh! Ajja, hejdåå på er nuue! <3

Bilder från igår..
   








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0