HELLOO, WTF?!

Hejhej, min ork för att blogga igår var inte så stor tuvääär.


Helgen har väl ändå varit heelt okejj, lite damputbrott och så, heheeh.. vadårå? haha! Men finns nog inget sådär suuuupeer intressant att säga, I think. Treliiiigt!

Igår var jag med Jenka vilket jag typ kommer vara heela lovet and it's awesome. Vi var hos hennes Farmor, hihi, vad gölligt. Hennes friend Linnea var också med ju, snäll flicka! Vi hade skojj. Det ända dåliga var att bussarna gick helgtid så missade träningen, b-b-bajs! Men istället for jag ut och joggade med söt-Zorro. Det var faktist riktigt sköönt!

WTF?! :O

                      


Och till sist idag, idag har jag också varit med Jenka då, haha. Vi gick på stan och bara chillade, sånt som vi ungdommar gör nu för tiden. Vi var också och åt på dagobert varsin macka, mumsii. Vi hade det då najjs. Senare har man varit och sparkat boll på tuna, funnyyyy! Imorron blir det att inte vara med Jenka utan då ska jag vara duktig och rensa garderoben, fyfan! Nu ska jag nog se nån film eller nå, sen sova. Nattinatti! <3








Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0