Jag passar på!

Aah, inte så värst bra bloggande senate dagarna...


Men igår kväll var jag och såg Knight and day på bio, den var faktist väldigt bra och framförallt rolig. Fick skratta mycket, haha. Idag har jag iallafall varit på stranden och solat ett tag, ganska så skönt vare ju.. och man måste ju passa på när solen är framme! Senare har jag varit och sparkat fotboll när jag kom hem vart det att sitta ute på ballkongen oh äta och mysa.. dock var det lite småkyligt. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem från sin springtur för hon har lovat mig massage eller ja, lova och lova men hon har iallafall gått med på att masseraa moi. Din kommer bli extremt skönt! Ajja, ska väl gå se på tv medans jag väntar. Bye! <3








Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0