Nitro Circus... It's awesome!

Alltså jaa... ville typ egentligen bara säga godnatt. Hehe, denna tid går ju typ jag och lägger mig då. Har kollat på Nitro Circus, asså digger det pogrammet helt klart awesome! Imorron händer väl inte så mycket ska panta flaskor med Louise, wiih, typ happy moment! Haha! Sen ska jag fa och kolla på divs.3 match tror jag. Ganska skönt att ha en dag ledig måste jag erkänna, har liksom haft fotboll varje dag den är veckan, det har varit lite små tungt eftersome jag har varit lite förskyld men det har också ändå varit kul till lika! Ajja, mina ben är ganska trötta och mit cp-ben ja, det är ganska stelt och så men det går, haha. Ska iallafall sova nu.. Godnatt! <3

Resultatet på min milkshake som jag babblade om att jag skulle gö för nån dag sen!

Todayy, det vänstra är cp-benet.. man ser att det är svullet vid typ yttre knäskålen.








Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0