Överlevnadsinstinkt

Asså jag kommer typ va utan internet i 2 veckor...


Ska ju liksom flytta lite sådär random, ne skojja, inte så random har nog bara inte nämt det tror jag. Undra hur jag kommer överleva?! Haha, ne det går nog bra så besatt hoppas jag inte att jag är. Det ända jobbiga är väl att kolla träningstider och sånt. Men får väl använda min telefon. Ajja, hyffsat kul idag på skolan man kan ju säga att vissa hade lite mer damp än andra, fick helt klart ett gott skratt iallafall! Sen har jag spelat match 0-0 mot norrsken, helt okeyy dock lite svårspelad plan eftersom det hade regnat studsa den lite konstigt bollen, heeh. I helgen är det dm-slutspel med 95:orna, det blir kul missar dock trippen till IKEA men det skadar absolut inte så mycket när jag får spela fotboll, hihihi. Ajja, måste sova nu... ska upp tidigt imorron och packa dom sista grejjerna. Godnatt! <3

         
                                             <3







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0