Sista dagen avklarad!

Nu var lk done för i år!


Igår började jag kvällen med såkallade gardenparty på fredsgatan där bjöds det på go' go' mat! Det var riiktigt trevligt. Avslutade med ett glas champagne och ett kinderägg innan det bar av till lk med en "mellanlandning" hemma. Väl där mötte jag upp Fellangiirl och Emelie och sedan gick och mötte upp Amilia, Sofia och hennes kusse Alex. Har inte träffat min älskade amilia på år så det var riktigt skojj, också väldigt kul att träffa hennes skååånkaa kusiin, hehe. Sen träffa man såklart massa annat trevlig och fint folk. Vi kolla på artister som Petter och Twisted sister, men det vart för mycket knuff och sånt för våran del både gångerna, men kull at få se lite av dom! Avslutade kvällen med att kolla när Rapzz rappa lite, kulkul.. sen vart det hemfärd.

Idag vaknade jag... nån gång. Sov inte överlänge eller nå sånt om ni tror det.. hade liksom match. Så idag har spelat match, spela oavgjort mot serieledarna 2-2.. fick göra ett klack mål, det var dock väldigt tur för jag streckta bara bak foten och hoppades att jag kanske hadde träffat hyffsat bra, det räckte iallafall för att bli mål. Fick en hand i ansiktet så har ett litet blå märke på kinden, asså vad är det med mig och blåmärken i ansikten?! haha, den här gången syns det iallafall inte speciellt mycket, vilket känns bra! Ajja, that's life. Ska väl chilla resten av kvällen, skönt efter LÅ's partyhelg! Byebye! <3







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0