Borde ha fyrkantiga ögon!

Hej!


Chill dag typ, sköönt att sova.. hihi! Sett på lite film med Louise, det perfekta livet.. den var faktist väldigt roliig, tumme upp. Sen har man varit och spelat match, no comments, heeeeh. Just kiddig a little bit, menmen annars har det väl inte så mycket. Suttit och kollat på tv som jag alltid gör mellan 11 och 1 varje vardag. Det börjar med dubbel avsnitt av sex and the city, sen 2½ men och sen avslutar det med how I met your mother, allt detta på 3:an. That's awesome! Men nu ska jag faktist ta och vila ögonen. Nattinattii! <3

Haha, började garva åt detta när jag ja, stekte ägg!
Men jag har ju speciell humor så.. :D








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0