Det är inte lätt när man har ätit marshmallows!

No bloggin' igår för att jag var på en trip med härliga tjejer till Pajala!


Trots att vi förlora lite orättvist, var det riktigt kul. Speciellt på hemvägen för då var man lite piggare och sova inte.. måste ha sett väldigt rolig ut när jag satt och sov spiikrakt, haha! På hemvägen var vi på norrländsk safari där vi såg en ren, en kungsörn som egentligen var en korp och en älg (som jag missade). 

När jag hade kommit hem och fixat mig lite smått och packat upp ur bagen knalla jag iväg till Fellangiirl som hade en liten grillfest, för hon fyller år idaag, GRATTIS FELICIA!! Det var supermysigt och goood mat! Sen bar det iväg till musikensmakt, där man såg Zacke och lite av Oskar Linnros, om jag inte hade varit så trött och inte hade så ont i magen av marshmellowwsarna (stavning?) hade jag garanterat velat stanna längre. Men jag såg iallafall lite av honom det är jag glad för! Direkt när jag kom hem och hade tvättat av sminket och de och lagt mig i sängen somnade jag, hiiih sköönt! Och så sov jag lääänge, sista dagen på sommarlovet, lovely! Ska och käka hos min farmor sen, det var jätte längesen jag träffa henne! Men nu ska fixa mig lite smått. Hejdå! <3 

Det finns bilder från igår på Emelies blogg!







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0