Inte ok!

Go' kväll cutiepies!


Idag har jag varit en snabbis på stan med Amilia, vi fixxade en grejj. Det höll på att bli väldigt dyrt där ett tag.. men det fixxade sig som tur var! Sen har jag bara varit hemma och chillat lite. Efter det har jag varit och tränat, sista gången för i år då, hehe. Nu är jag iallafall helt slut... funderar på att börja dra mig till kojjs.. kanske se nån film, men får se hur jag orkar. Nu, Godnatt! <3


Btw, så har jag/vi besök ha supergulliga zorro (hund), det ändå som inte är speciellt gulligt är när han "gör deet" med min stora nallebjörn... INTE OK!







Sandra.


Kommentarer
Postat av: markus

ta hand om min lilla tjockis!

2010-12-30 @ 21:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0