Sick as hell!

YO everybody!


Sitter här och pluggar... eller har slutat nu. Prov imorron, känns lite osäkert, men det går nog hyffsat iallafall. Fick ju skippa träningen.. bajskorv! Menmen, that's life. Det var ju ändå en riktig najjs dag på arcus, massa fotboll juh. Sen har vi ju haft vår julfest... bästa luciatåget ever! eller? haha! Anyways.. imorron blir väl en chill dag, förutom provet. men på eftermiddan ska vi träna till lucia på måndag i domkyrkan, that's nice! Men förutom imorron så är det bara två dagar kvar av skolan för min del.. ska ju på klassresa nästa vecka u know. IIIH! Men nog om mitt liv, nu ska jag nog sova... godnatt! <3


Min fot är so much better now. Eller ja, det blå är typ gone snart..
fast lite ont göre, men ska inte klaga!







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0