LALALALALALAAALALALALALAAA

Tjena!


Det har typ liksom typ varit en typ väldigt chill typ dag! Fast vaknade upp med en liten förskyldning... inte kul! Matteprovet gick väl ändå okej bra. Resten av förmiddan har jag varit i caféet där vi sålde massa grejjs som blev över från igår. Igentligen skulle jag se film på NO:n om växter men det var massa insekter med och jag har en huuuuuge fobi för insekter så det gick inte så bra, heh. Menmen, efter lunch var det luciaträning i domkyrkan. Det gick väl sådär, vi måste heltklart sjunga mycket starkare på måndag. När jag gick hem kan jag ju säga att det var förjävligt kallt, heheh. Menmen, man är ju biif så.. Ajja, nu ska jag gö något annat.. See yah! <3









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0