winter wonderland!

Hoppas alla har haft en superduper trevlig jul!


Jag har då haft en supermysig en själv. Nöjd med mina julklappar speciellt mina converse, svarta då men det var ju precis det jag ville ha! Fast min dröm är ju att ha en hel garderob full med converse i massa olika färger, det hade varit awesome! Dreams.. menmen, annars fick jag en resnecässer (stavning?) med massa prylar in it, paradisask, presentkort, kopp som jag får av farmor tills jag flyttar hemmifrån (supergulligt, I think), annars vet jag inte... nu väntar bara julklapparna hos min mamasplace, hihiiii. Om jag nu har varit en snäll tjej enligt hon. Anyways, imorron kommer bilder. Nu, god jul och sov gott! <3







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0