At the party, gone!

Heej, har fan varit dålig på att uppdatera i helgen!


Fredag:
Sista dagen på prao, kommer nog ändå sakna dert lite. Och Edward kommer att sakna mig, stackarn, haha! Fast jag har typ lovat att komma och hälsa på nån gång. Vi fick också efterrätt, mumsii, friterad banan m. glass! Sen gick jag på stan köpte hårfärg för här ska man färga håret! Hade jätte problem att välja så Louise fick komma och hjälpa mig. När vi var klara träffade vi Pappa och Annette, vart suupeerglad, typ sprang fram till han när jag såg han! Han bjöd oss middag. På kvällen vart det fredags mys med OS, trevligt! Under den dan hade jag druckite cooca-cola till frukost, lunch, middag och kvällsmys, OJ!
 

Lördag:
Var jag på "partay" hos Amilia, skojj! Det börja med att vi gjorde 3 tårter. Jag och Fellangiirl gjorde en prinssestårta, Amilia och Sofia gjorde en gräddtårta och Jenka och Anton gjorde en marängtårta. Våran var godast, OFC! Sedan dampa vi typ, vi hade iallafall roligt. Typ skratta åt konstiga saker, haha, flömmit. I slutet körde vi anden i glaset bara för att jag är efterbliven så har jag tyyp aldrig kört det. Scary var det, han fråga om Jennifer var lebb, haha! När jag kom hem dog jag typ, godnatt på direkten typ.
 

Nu idag har jag väl inte gjort så mycket, blir väl att se på OS eller nån film senare. Får väl se, vad som är intressantast dååe. Nu ska jag iallafall göra något braa, haha, typ duscha eller något liknade, ohja. See yah! <3








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0