Borta bra, hemma bäst! WIIIH!


Aaah, heej allihopa (som såkert inte är så många, haha) hemma från överkalix! :D

Yes, det är där jag har hållit hus hela helgen, överkalix. Har haft en datafri helg kan man ju säga, det är därför jag inte har uppdatera (logiskt). Har haft det gött där, myspys med syster, mormor, och Sally (mormors hund). Käkat massa mat som överkalix-palt, mumma. Snacksat på godis chips och annat gott. Det godaste var nog nästan nybakta bullar och mjölk! Nu är jag iallfall hemma och sufar "lugnt" omkring från hemsida, från hemsida. Åt nyss en smarrig B&J, hihi. Ajja, nu ska jag surfa vidare till nästa hemsida. Hejs svejs! <3





Sandra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

I Överkalix, där bor jag ^^ :)

2010-02-20 @ 14:00:59
URL: http://migucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0