OS- GULD, WOHOO!


Heej, kom för cirka 1 timmes sen kom jag hem först åt jag lite kvällsfika sen gick jag och duscha. Och precis när jag är på väg att "hoppa" in i duschen så hör jag att nån där ute i hallen (nån i det här fallet är Louise) säga nånting om Björn Ferry och OS-guld, jag typ bah OMG, IIIH! Fan vad bra liksom, väldigt mycket härligt alltså!


Och igår tog ju också Kalla OS-guld, då dampa jag ju typ också sönder, haha! Vadå? är inte det heelt normalt? lr det kanske är det, heheeh?! Vad vet jag.

Stackars Hellner 1, nånting från medaljplats. Gud, tycker värkligen synd om han. Själv hade man väl mått piss, det är ju inte så mycket mellan, alltså såååå himla nära. Stackarn! :(






Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0