Blahblahblah

Hejhej, oh herregud vad jag har varit dålig på att uppdatera, fy på mig! Har typ inte orkat, vart heelt seg typ. Menmen, nu gör jag det, så bättre sent än aldrig.

Fredag: Wohoo, knatte-disco geekish. Det var ju maskera också, kanske gkorde det yttligare lite mer geekish. Det var typ bara några i klassen som klädde ut oss alla småttingar tyckte nog det var super töntigt, haha! Jag klädde ju ut mig till rocker, och vad gjorde jag? Jo, I rocked the party! Vet inte om jag stava rätt där men sprolla. Hade iallafall väldigt roligt, haha!

   

Lördag: Jaa, igår hade jag ju då lilla julafton med mina giirlz, Jenka, Amilia och Fellangirl. Tack för mina fina julklappar, super fina, vart jätte glad! Vi hade jätte trevligt också fikade och drack julmust, mumma!. Efter de for jag hem och åt och bara slappade i mitt rum, hihi, jätte busigt jag lovar. 

Mina najsiga julklappar! :D






Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0