ONORMALT!

Tjohej, skola idag då, ganska chill ändå. Jag och Jenka hade ju något kul när vi gick från skolan in till stan, haha. Amilia var ju också med fast hon gick ca. 6 meter framför oss, hon had lite dampish kan man väl säga. Sen gick jag väl hem, for på träning, skojjsigt! Efter det har jag faktis varit duktig och jobbat matte, applåd för Sandra. Ajuste jag fick en applåd idag från klassen för att jag inte har kommit sent på en vecka, stolt är jag! Nu ska jag nog sova. Godnatt! <3


Jag: Gynekologen, är det typ som muttkontroll?
Felicia: HAHA, ja!
Jag: Eller typ mutt besittning, eller nej.
Felicia: Muttbesikning?
Jag: Ja! Hahaha!

Så onormala är vi eller ja, det kanske är jag som är onormalast!




Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0