Like a flying cow!

Hejhej, hade klubb imorse steg upp onödigt tidigt (vid 6 tiden), suck! Resten av dan var väl ganska chill... Förutom... JÄVLA FUCKING BRANDALARM!!! Ursäkta dampet, hihi. Men det kändes ju sådär halvtaskigt att gå ut i snöstormen och stå där i evigheter. Jag höll också på dö när jag gick hem från busshållsplatsen höll på att bli en flygande ko, haha. Sen skulle ju jag och Louise ta bussen till träningen men det gick ju inte så bra vi stog där läääängee, men ingen buss kom så no träning, sur man vart dårå, heh! Ajja, nu är det dags för mig att sova, trött. Hoppas vädret en bättre imorron. Godnatt! <3

Ett par jeanslegging mammsi köpte mig igår (dålig bild)! :)


Flygande kooo!





Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0