funney bunney mister honey!

Tjoheej, jag är faktist riktigt nöjd med dagen måste jag säga!

Först skola med massa föreläsngingar om vatten och A&S arbete. Sen vart det stan med Fellangiirl, ojoj vad vi skrattade! När vi väl hade börjat kunde vi inte sluta, haha! Härliga som vi är. Köpte julklappar till min kära kompisar och då tänker ni men gud nu, det har ju redan varit jul?! Då säger jag, ja vadådå? Vi ska ha lilla julafton nu på söndag eller nästa vecka nån gång, trevlans. Jag och Fellangirl hade också en trevlig fika paus, hihi. Sen vart det hem och chilla, äta godiis och bara softa. Nu siiter jag här och nördar. Tjossan Hoppsan! <3

Ett par öronhängen jag köpte idag också. Coola, hell yeah!



RAAWWRRR!


En lastbil som hade typ krockat med en person bil på papas jobb som han visa,
sadface, person i personbilen hade dött också.. Gud vad sorgligt! :(






Sandra.


Kommentarer
Postat av: Louise you sistahh from en annan planet!

ska du söka jobb som vampyr här näst ? :) hahah

2010-01-16 @ 23:03:53
URL: http://agnesochlouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

your sistah menande jag :O

2010-01-16 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0