Sorry!

Heej, usch vad jag har varit dålig på att uppdatera i helgen, förlåt så mycket, så jag får ta och göra en kort sammanfattning nu!

Fredag: Vi hade lite "partay" hos Jenka, med trevligt folk! Så under dan var vi där och städa och köpte lite smått & gott till de. När "partayet" var slut sov jag över där, trevlans.

Lördag: Vaknade ganska tidigt för Jenka skulle till stallet. Något trött jag var, ohja! Så jag somna direkt när jag kom hem. Sen vart det att jag gick en snabbis på stan med min syster, kollade på skidjacka och köpte äntligen julklappen till papa, wohoo! Sen gjorde jag väl inte så mycket mer.

Och idag har jag varit och kolla på fotboll. Annars bara slappat. Är typ heelt trött. Det slog mig också idag att det är sista lovdagen, ojoj, dags för skola igen. Så jag har bestämt mig för att bara ta de lugnt idag, sköönt! Nu ska jag fortsätta slappa. Hejdå! <3



Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0