Until we bleed!

Hello everybodyy, otroligt kallt ute har det varit idag!

Idag skola, funny idrott typ, jag och Amilia hade uppvärmning och avslutning, hihi. Efter de gick jag en snabbis på stan med Amilia också, köpte en snyggish väska, love it! Senare had vi nå mojjs i kansliet alla trodde typ att det skulle va nå möte mojjs men nej, nej här skulle det flyttas grejer och tjossan hoppsan. Kallt var de eftersom man kanske inte hade förberett sig på att vara ute och bära saker mellanlokaler, suck. Efter de skulle ju jag och Louise ta bussen hem då fick vi "stå" där och vänta (vi typ sprang fram och tillbaka över vägen, hihi) Till slut fick vi åka med Mats, typ 2 minuter innan bussen skulle komma, haha. Så jag och Louise frös något mycket, fötterna var heelt borta! Ajja, nu ska jag väl sova trött efter all kyla känner mig ganska hängig, eh ajja. Godnatt! <3

Väskan jag köpte, REA också! (Y)






Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0