OOH

Heej, dålig uppdatering igen!

Har tänkt på att jag uppdaterar ofta dåligt på helgerna. Hmm, kanske måste ta och förbättra mig på det! Har ju varit hemma ensam hemma typ hela helgen, såå himla skönt, haha! Bara slappa och njuta av att bara göra som man vill eller ja, typ som man vill, haha. Så man kan ju säga att jag inte gjorde så jätte mycket igår. Såg typ på 3 filmer, the house bunny, blades of glory och hsm3. Idag har jag fixat lite grejjs, lagat jätte god mat! Stolt över att det var så braa, ohja. Nu chillar jag bara funderar på att se kung fu panda den är så himla skön, haha. Kommer inte vara home alone så länge till, ihhihi. Byebye! <3

Some pictures from yesterday, awesome!









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0