Jobbiga flugor!

Heyy dudes, ligger i min säng.. trött!


Dagen har bjudit på både dåligt och bra väder. Efter åskan vart det huur varmt som helt, så då vart det att gå ut det vill säga gå på stan för min del. Efter ett tag på stan vare dags för fotboll i skjulsmark (stavning?). Tungt att spela i den tunga och varma luften och bland alla riktigt jobbiga flugor (och nej jag stavade inte fel, det ska inte stå myggor eller knopp utan flugor.. helt säärat!). Fick iallafall göra mål, otroligt skönt... mitt slutgiltiga ord Finally! Fick också en liten stukning i handen på köpet, men det är inte så farligt så det går nog över snart. Ska väll ta och sova snart, ganska trött efter faktist ändå en rätt så händelserik dag. Godnatt! <3







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0