The name of the game? football!

Hello cutiepies!


Förlust mot det amerikanska laget kan jag ju säga. Dom var riktigt bra.. dom visste vad dom gjorde! Heeh, vi göra det bästa vi kunde och kämpa men somsagt riktigt bra lag.

Idag spela vi mot våra typ "rivaler" Assi, vi vann! Som vi också har slagit ut ur DM tror det är därför dom är våra så kallade "rivaler", hehe. Vi kämpade på bra även om jag kan tänka att många är trötta i benen efter alla matcher + matchen dan innan mot gällivari (stavning?). Imorron är det placeringsmatch mot nå norsklag, vi får väl se hur det går men vi ska kämpa på, som vanligt! Väl hemma i LÅ stannade jag och pappa och åt på nya max, hehe buusiiigt! Sen hem och bänka sig framför TV:n för att se fotboll. Argentina ute (synd!), tyskland vidare. Spanien vidare (awesome!), paraguay ute. Hoppas bara Spanien kan stå emot tyskland nu, dom har faktist gjort det väldigt bra vad jag har sett. Ajja, ska jag kanske gå och titta om det är nån bra film på tv or something. Byebye! <3 

Bjuder på lite bilder.. only for yoou guyyz!












Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0