here i am, back in LÅ!

Hejhej, hemma fån överkalix nu!


Åkte ju upp tidiigt på lördag morgon till överkalix, vid 8 tiden. När vi väl var framme gick vi till hotellet för vi skulle tydligen bo där. Det hade tydligen varit lite drama kan man väl säga. Senare vart det att gå på marknad, mötte upp Felicia och vi gick fram och tillbaka och kolla på prylar och ja, allt möjligt. Sen skulle felicia home till sin stuga så då gick jag med min syster ett tag och sen gick vi med mormor och Cornelia (lillkusin). Efter ett tag var det dags att dra sig hemmåt till hotellet där vi badade bubbelpool som vi hade bokat i typ 2-3timmar, man hade svårt att ta sig upp det var så himla sköönt! Efter vi hade "fixat" oss, ätit och sånt mojjs, gick vi ner till campingen för att "hälsa på" hos småkussarna. Det slutade med att vi drack Vira Blåtira och såg Scooby-Doo (stavning?). När dom hade somnat gick jag upp till hotellet där det var värsta partayy. Gick upp på hotellrummet hur kön in bara vart längre och längre. Det är typ liksom ända gången om året det händer nått i överkalix, så dom passar på med mega partyy, haha! När Louise kom öppna hon och jag vår egna lilla speciella champagne (alkoholfri), mumma. Korken bara PANG och studdsa hit och dit.. du vet som den kan göra! Vi hade eget partyy, fast det varade inte så länge.. för vi gick och sov.

Så idag vaknade jag nångång iallafall nog sent hade missa frukosten och då vart Sandra arg, men det kommer jag bara vara i 2 dagar till, haha! Vi packade ihop våra grejjer och gick på marknaden en sista gång innan det var dags för hemfärd. Jag och louise köpte 5 donut's att dela på, för enligt mig är det ett måste att köpa! Kan ju också tillägga att det regna som f**n och oska lite, heh. Var bara lite blöt när jag kom tillbaka till hotellet så fick byta om lite sen var det dags att dra hem. Och jaa, nu sitter man ju här och är trött. See yah later dudes! <3 







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0