Blixtrar och dunder

God morgon everybody!


Vaknade till för att jag hörda folk prata och en av dom var Louise, så då kollade jag på klockkan som var kring halv 8 ungefär och då börja min hjärna fungera lite halft sådär och tänkte.. vad fan gör Louise uppe såhär tidigt?! Då började jag ana att det var åska eller nå för ja, Louise är typ rädd för den och jag hörde att det regna och blåste och jag kända bara på mig att det va det. Iallafall steg jag upp för att kolla vad om stog på när jag öppna sovrums dörren blev jag bemött (eller vad fan man nu ska kalla det) av en huuge blixt. Jag gick och joina dom andra genom att sträcka ut mig i ena soffan och bara lyssna och kolla på alla blixtrar. Haha, fyfan vilket väder! Gick också och stog och kolla i föntret ett tag där och vad händer.. joo, blixten slår ner rakt framför ögonen på mig. Sandras ögon gick från normalt till onormalt det vill säga, kolla i kors. Ajja, ska väl typ vila ögonen nu. Hejs! <3








Sandra.


Kommentarer
Postat av: Louisee

hur går det med svenskan sandra... åska inte oska!

2010-07-27 @ 12:49:05
URL: http://agnesochlouise.blogg.se/
Postat av: Sandra Landström :)

Man kan ju drömma, haha ;D

2010-07-28 @ 00:24:18
URL: http://sandraienbikupa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0