Kämparglöd!

Hemma från Storfors nu.


Sitter här ny duschad och mätt efter en hamburgare, heh. Det vart oavgjort och vi kämpade på bra tyckte jag! Imorron är det midsommarafton (heter det så?), det kommer bli riktigt skojj tror jag. Min faster från stockholm kommer och hälsar på, treevliigt! Hoppas verkligen på bra väder också, det skulle ju liksom inte skada u know. Ska väl snart ta och sova, ganska så slut efter matchen. Såå.. Godnatt! <3

Asså WOW, verkligen jätte dåligt med bilder... Ska förbättra mig med det!







Sandra.

Kommentarer
Postat av: linda!

hej!



undrar bara om du vet hur man byter textsnitt till bloggen

& om du kanske kunne hjälpt mej med det? :D



P&K linda

2010-06-26 @ 16:00:14
URL: http://omfglijnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0