Sommarlov!!!

Wohooo, finally är det sommarlov!!

Måste säga att det gick bättre än vad jag hade trott att prata för allt folk där, hehe. Tur att Rappz ställde upp också! Fick faktist folk att skratta nån gång, hihi, skojj. Annars heeelt sköönt med sommarlov! Efter åt jag, Amilia och Fellangiirl på Allstar, mumsigt värre. Efter det vart det att gå på stan med mellanlandning hemma hos moi för att byta lite kläder. Alla vi tre typ halvsov när vi kom hem till mig igen, så gulligt. Jag var dock inte så gullig men ska inte gå in på nå onödiga detaljer, haha. Det har varit en rolig dag, ofc! Sommarlov, hallåååå?! Kom nyss hem från bion med mamaa. Som sagt såg vi sex and the city 2, den var riktigt rolig, en riktig tjejfilm också, Diggade den iallafall, haha. Ska snart gå och sova är mega trött men först lite bilder från dagen. Godnatt alla, pusspuss! <3


















Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0