YEYEYEY!

Heyy, chillin' with Felicia! (:


Igår var jag ju och spela match i kalix mot Assi. Vi vann med 1-2 och jag fick göra ett mål, happyface! När jag kom hem senare på kvällen efter 11 märkte jag hade jag hade fått ett blåöga efter att nån tjej i assi nicka liite fel, heheeh... Inte det vackraste nu till skolavslutningen.

Idag var det då konsert på skolan, Det var väl gaanska roligt, lite långtråkigt ibland men man klara sig. Sen hem och hämte some stuff, när jag hade gjort det drog jag till Felle där Amilia också höll hus. Väl där satte vi oss i gräset på en filt och fikade, hoppade studsmatta och fixa naglarna, heheh, mina vart så najjs! Efter det drog jag och Amilia iväg till skolan för att servera på 9:ornas avslutningsmiddag. Det var ändå ganska chill. Sen bar det hem till mig med Felle och ha lite spa och myspys, vi hade ansiktsmask, fotbad och mumsiga fruits. Ajja, nu ska jag ta och sova så man är liiite pigg imorron. Godnatt på er gullisar! <3



Ajustee, får väl lägga in bilder från dagen/kvällen
eller gårdagen efter som klockan är mer en tolv, ihihihi! ^^








Sandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0