Försenat inlägg!

Ah, vart inge inlägg igår, fick inte riktigt tid för det.. menmen, nu kommer ett!



I söndags hade jag då födelsedagsparteyy. Amilia, Felle, Emelie, Sam och Lisa kom, vi åt tåårta och busade (ofc). Det var iallafall jätte skojjsigt. På kvällen drog vi ut igen till gülltsa för att grilla, fast då var Gustav och Anton med men inte Lisa. Det var riktigt najjs, mina ben höll nästan på att brinna upp ett tag där. Fyfan vad hot, haha! Sen höll vi ju på att bli anfallna av en fågel pågrund av att Amilia kasta sten på den, suck! Efter det cyklade vi runt lite och hängde ett tag på floras kulle när vi väl var där vart Emelie 15år (klockan slog över 12). GRATTIS (igen) EMELIE I EFTERSKOTT! Amilia sov hos mig, vi var helt slut när vi kom hem så vi gick och la oss på direkten. Awesome födelsedag!

Kan ju säga att vi sova ganska länge, haha. Vi åt frukost, tog det lugnt. Sen åkte Amilia hem, jag gjorde typ inget, nästan. När Louise kom hem från sommarjobbet åt vi mat och kolla på fotboll. Sen var det dags för träning, lite ryssträning där i början, heeh. Efter träning cykla vi hem och packa, sen kom papa och hämta oss. Väl hos papaa fick jag öppna min present som han hade packeterat i massa små paket, gulligt. Det var iallafall en.. systemkamera! Omg, BIGSMILE, nono, HUGESMILE!! Sen fick man en tårtbit också, från en söt blå tårta.

Idag har jag suttit och pillat och fixat med min kamera och ipod. Kameran är nu också igång och funkar mycket bra! Match ikväll då. Retur match mot ASSI, tagga! Ska nog ta och gå till Fellangiirl nu och va med hon och Julia, funney. See yah cutiepies! <3


Bilder från my birthday! =)











Sandra.

Kommentarer
Postat av: emelie

tack, <33333

2010-06-15 @ 14:49:47
URL: http://emeliegk.blogg.se/
Postat av: ellie

Fina saker du fick :D

2010-06-15 @ 15:08:03
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Hejsan hoppsan!

Allt bra? :)



Ha en toppen sommar! :D

2010-06-15 @ 15:09:48
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0