DISCOÖDLOR!

Heey allihopa, sitter här och chillar höll nyss på att fota mina nya
kläder som jag köpt (bilder kommer i ett annat inlägg), only for u guyyz!


Inget bloggande igår tyvär. Var först på stan med Felicia vi mötte Sofie en snabbis för att dom skulle hämta ut hittelön efter att ha hittat en cykel som nån saaknaaade. Väl på stan köpte jag en gullig svart klänning på monki (rea). Väldigt bra fynd! Hittade också ett par jeans på h&m boyfriend cut, köpte dom dock inte dåe. As snygga är dom iallafall! Trevligt hade vi iallafall. När vi var done på stan cykla jag hem och åt some food. Efter att jag ätit cykla jag ner med Sam och Julia till kvantum för att köpa lite karra, vi skulle nämligen se film hos Felicia men när tydligen så gick inte det så då fick vi vara hos moi. Vi såg Avatar, jag är ju typ efterbliven och har inte sett den, haha. Den var väl bra, very fantasyyyy! Älskade discoödlorna som bah snuuuuurra runtrunt, hihii, vill ha en!!

Idag har jag då tagit det ganska chill. For till stan med syster och köpte jeansen på h&m. Köpte också en tröja på monki, typ ett impulsköp, haha. Ne, men den var fin testade den igår så hade redan då funderingar på att köpa den. Är iallafall riktigt nöjd med mina inköp så det så! Ska snart och se på fotboll, divs3 gänget bl. a min syster spelar, funnyyy. Ska väl ta och fixxa mig klart or something sen cyklar jag ner till skogis med papa maybe. Byebye! <3

Avatar hehe!








Sandra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0