Biffigt värre!

Yoyo, nu kommer ett lite biffigare inlägg om dagen!


Skola dårå, sista lektionen med christina (lärare) i 9:an kommer vi ha ann (lärare). Har hellre christina juh! Hon bjöd på lite glass jag och Amilia var så busiga att vi tog två, ssh.. hemligt. Eftern skolan då var jag och Amilia med Anton på stan. Träffade massa annat folk också, fun. Sen gick jag och Anton och chilla i solan då. Efter jag hade varit hem och ätit och sånt mojjs skulle jag till kh (kulturens hus) och jobba men då hade dom tyligen sagt fel dag så det vart ju då inge, ändå ganska skönt att slippa. Såg nyss en film, in the land of woman. Den var väl typ ganska bra, men jag tycker ju typ allt är bra, haha. Men ska göra mig klar för sängen nu sen soova. Godnatt på er alla nuu, sov suuupeersött! <3 

"Kul fakta": Bytte outfit typ 3 gånger idag, hihihii.










Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0