yeye

Heyy, dåligt bloggande under dagarna.

Kan bero lite på att jag sover ganska länge, heheh. Har då varit hos farmor och hälsat på, hon har legat febrig, men nu är hon pigg och frisk. Vi fikade lite tårta och sånt mojjs, fick också öppna min present av hon, en kopp och en skäl tills när jag flyttar ut får liksom alltid det av hon nu för tiden, nån slags samling. Jätte gulligt iallafall! Sen har man varit och tränat vart att skynda sig hem om det nu gick så snabbt vet jag inte men spanien spela match iallafall, vinst med 2-0, riktigt najs! Ska sova snart, borde igentligen ändra lite på mina sovrutiner, dom är ju bara för charmiga, haha. Godnatt på er! <3

No bild, sorry!







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0