Glassbilen med det röda ansiktet!

Yo, inget inlägget igår precis när jag skulle publicera så stängde min moder av internetet...


Väldigt chilla dag igår , var och jobba i garderoben på kh, väldigt trevligt med tjejerna. Tumme upp till matildas tattuering hon gjorde på mig, haha. Cykla dit och tillbaka i spööregnt, hemskt! Överlevde ju iallafall, hihi. Annars hände inte så mycket, bara väldigt chill!


Idag var det städdag, woohoo... or not! Först städa vi klassrummet och sen skolgården, det såg ju iallafall hyffsat bra ut efteråt. Sen har vi typ små kaxa med 2 jätte bitchiga tjejer i 4:an typ. Asså man är fan bara 10år då, borde man verkligen vara så bitchig och ge bitchblicken och allt dåå??! Haha, helt stört! Sen fick vi visa våra teatrar som vi har gjort, vissa var ju lite rödare i ansiktet en andra (jag syfftar inte på Lauri, nejnej)! Sen hem tog det lugnt tills mamma kom hem och vi skulle fara och kolla på en lägenhet/hus. Det vart fiint, skulle kunna bo där... bara jag får det stora rummet! Ajja, vet inte vad som händer senare mamma snacka om nå "spakväll", vi får väl se. En sak vet jag att jag ska nog stoppa på nån okej film soon. Byebye! <3 










Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0