Time to do something!

Heey, sitter och lyssnar på sköön musiik, awesome.


Igår kväll kunde man hitta mig med en brun ansiktsmask som luktade choklad sittande i ett fotboad. Vi hade då en liten spakväll. Ganska chill, tror min hy är lenare faktist, braa det! Har ju annars ganska torr hy, inte kuul. Men har varit duktig och inte haft så mycket smink i veckan, wiioh! Man vill ju se hyffsat normal ut till skolavslutningen.

Idag har jag chillat typ. Tänkte gå ner på stan ett tag men tappa suget.. Ska nog ta och städa på mitt rum nu eller snart, hehe. Kanske sätter igång nån film efter det or something. Det blir att äta kycklingspätt senare, fyfan vad mums! Ajja, borde ta tag med mitt rum nu, men det lär nog gå ganska snabbt. See yah! <3
        
        








Sandra.

Kommentarer
Postat av: Louise

jag vet vad som hände med den där blomman sandra.. :D

2010-06-05 @ 17:55:39
URL: http://agnesochlouise.blogg.se/
Postat av: Sandra Landström :)

Ssssh, ingen får ju vet!! ;O

2010-06-07 @ 17:27:08
URL: http://sandraienbikupa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0