Den coola bruden!

AAAH, dåligt bloggande!!


Igår var det ju nationaldagen och såå dåe. Satt inne och hjälpte min syster med en grejj. Sen ner på stan en snabbis han kolla in lite iallafall. Sen hem och äta, åt pizza, andra gången i år wohoo! Händer inte ofta kan man säga. Fast det går typ bara att äta pizza med mozzarellaost på, enligt mig iallafall. Meeen, najjsnajjs, HEHEHE!

Idag hade vi brännbollstunering, helt okej. Vi var jätte nära att komma i finalen men, nejnej. Iallafall vann 9:a som fick möta lärarna pluss några från andraklasser (lite handikapp alltså), lärarna vann, jag hade tyckt det var ganska pinsamt om jag förlora mot dom, haha. På hemvägen faila jag ju inte bara liite, vi ska inte gå in på detaljer! Var och träna idag, har ju inte tränat på en vecka pågrund av mina benhinnor! En så länge är dom friska, vilket är superskönt! Vi börjar typ 20 i 11 imorron, soft med sovmorgon, hehe. Ska "hoppa" in i duschen nu. Godnatt! <3

Jag är ju bara hur cool som helst på morgonen, ohyes! ;D









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0