MangoTango!

Yo dudes, dinkin' some water here!


Skolan, ganska onödig och tråkig dag om ni frågar mig, bygga drakar, suck! Men lunchen var då roligare, serverade ju på 9:ornas lunch. Fick också äta, mums var det. Efter det var avklarat for jag och Amilia till stan och mötte upp med Fellangiirl, jag och hon skulle köpa lite till imorron. Det var Mango och blue celd (staavning?). Sen home och äta, var inte superduper hungrig men det gick ner. Ajuste ska vara nån som babblar på skolavslutning typ nu är det dags för 6a at sjunga blablabla, kommer rent ut sagt dö! Vad fan tänkte jag, ajja, jag kanske klarar mig.. nån snubbe i 8b ska ju också vara. Ska snart iväg och spela match nånstans, heheh. Byebye! <3


Mördarblicken jag gav alla 9:or, hehe, sssh!! ;D







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0