En tröttfillur, mojsmojs!

Hejhej, är supertrött nu efter dagen.

Först har man varit till boden och filmat mojmojs till a&s dårå. För oss som inte bada (jag, Felicia och Jennifer) var det varmt som fan! Inte det fräshaste, no no! När jag var hemma eller ja i trappuppgången för att nycklarna var ju liksom på andra sidan dörren och absolut no one home, suck. Då vart det att få tag i Louise vilket tog ett tag, men när jag väl fick det gick jag in till stan för att gå med hon och Ellen. När jag var done på stan åkte jag hem med mami och chilla, sen vart det basket med the girlzz! Plannja vann, lovely! Nu har jag skrivit tillräckligt med skiit, haha. Godnatt! <3










Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0